tiistai 17. maaliskuuta 2015

Mie ite

Tervetuloa Tatjanan sivuille!

Tämä tyttö on ihan lähtöisin Suomesta ja lähes kaikki sukuhaaratkin löytyvät Suomesta.

Voisi siis sanoa, että vanhemmilla on ollut hyvä mielikuvitus (nimeämisessä).. ja se taito on periytynyt myös tyttöön.

Tosin pienestä pitäen olen huomannut, että minun mielikuvitustani on yritetty rajoittaa ja oma mielikuvitukseni menee vielä villimmäksi kuin kukaan olisi arvannutkaan..

Pienestä pitäen olen joutunut ongelmiin, kun olen yrittänyt toteuttaa omia fantasioitani tosielämässä. Aluksi leikin varjolla ja myöhemmin aikuisten leikeissä.

Tavoitteeni on kuitenkin aina ollut olla ns. naapurintyttö, josta sitten löytyy yllättäviä puolia.

Kanssani suhteessa eläjä tietää, että ajatukseni vaeltavat lähes (koko ajan/) päivittäin jossain seksuaalisuuden puolessa. Ja olen aina jollain tasolla virittynyt seksuaalisesti. Toki jokainen kokee aikoja, kun seksi ei kiinnosta, mutta minulle se on nykyään (onneksi) harvinaisempaa. Siksi lelu tai pari on aina tarpeen.

Ajatuksia, ideoita, mielipiteita.. kaikkea saa laittaa tulemaan.
Loppujen lopuksi tarkoitukseni on kuitenkin tuoda omia mielikuvia, muistelmia ja fantasioita esille.

Sinä siellä, minä täällä.. ota hyvä asento ja nauti - niin minäkin teen.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti